تنظيم کردن قطب نماي گوشي

شنبه 22 دی 1397
10:17
آوافیکس

امروزه گوشي هاي هوشمند بسياري از نيازهاي کاربران را رفع مي کند.به طور مثال شما مي توانيد با استفاده از قطب نماي گوشي مسير مورد نظر خود را پيدا کنيد اما ممکن است در اين شرايط متوجه شويد که قطب نماي شما مسير را به درستي نمايش نمي دهد که احتمالا به دليل تنظيم نبودن قطب نماي گوشي شما مي باشد.

اگر شما مي خواهيد که قطب نماي گوشي خود را کاليبره يا تنظيم کنيد در ادامه اين مطلب همراه ما باشيد.

تلفن همراه‌تان را چندين بار در محورهاي مختلف بچرخانيد تا قطب‌نما را کاليبره کنيد

کاليبراسيون قطب‌نماي گوشي واقعا کار آساني است. فرض کنيد که نقشه گوگل داريد، برنامه را باز کنيد و اين مراحل ساده را دنبال کنيد:

گوشي خود را در حالت معمولي نگه داريد و سپس در حالي‌که گوشي هنوز روبروي صورت شما است، بالاي گوشي خود را رو به جلو (دور از شما) و پايين آن را به سمت خود کج کنيد. هم‌اکنون گوشي را در حالت معمولي نگه داريد، تا به‌طور مستقيم با صفحه نمايش روبرو شويد. سپس آن را به سمت چپ و پس از آن به سمت راست خود بچرخانيد.

حالا بايد گوشي را به‌طور صحيح نگه داريد، درست همان‌طور که در حالت عادي از آن استفاده مي‌کنيد. سپس در حالي‌که گوشي هنوز مقابل صورت شما قرار دارد قسمت بالاي آن را از يک طرف به سمت ديگر بچرخانيد، مثلا آن را به حالت افقي تغيير حالت دهيد.

شکل عدد 8 براي کاليبره کردن قطب‌نما

اگر روش گفته شده موثر نباشد، شما مي‌توانيد همان نتيجه را با حرکت گوشي هوشمند خود به روش ديگري دريافت کنيد. براي اين کار بايد با گوشي خود عدد 8 را در هوا بنويسيد، فقط نقشه‌هاي گوگل را باز کنيد. انجام اين کار بسيار آسان است هرچند شايد به نظر احمقانه باشد.

تنظيم قطب نماي گوشي,کاليبره کردن موبايل

استفاده از برنامه‌هاي شخص ثالث براي کاليبره کردن قطب‌نما

اگر هيچ‌يک از راهکارهاي بالا شما را به نتيجه نرساند، مي‌توانيد از يک برنامه که براي همين منظور طراحي شده، استفاده کنيد. ابتدا آن را از گوگل‌پلي دانلود کرده و سپس نصب کنيد تا موقعيت قطب‌نما و ديگر سنسورهاي گوشي را به شما اطلاع دهد و در صورت نياز آن‌ها را کاليبره کنيد. براي مثال، نرم‌افزار GPS Essentials، فقط اين کار را انجام مي‌دهد.

منبع: تعمير موبايل آوافيکس


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
گزیده ای از مقالات سایت آوافیکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیر موبایل آوافیکس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]