تنظيم کردن قطب نماي گوشي

شنبه 22 دی 1397
10:17
آوافیکس

امروزه گوشي هاي هوشمند بسياري از نيازهاي کاربران را رفع مي کند.به طور مثال شما مي توانيد با استفاده از قطب نماي گوشي مسير مورد نظر خود را پيدا کنيد اما ممکن است در اين شرايط متوجه شويد که قطب نماي شما مسير را به درستي نمايش نمي دهد که احتمالا به دليل تنظيم نبودن قطب نماي گوشي شما مي باشد.

اگر شما مي خواهيد که قطب نماي گوشي خود را کاليبره يا تنظيم کنيد در ادامه اين مطلب همراه ما باشيد.

تلفن همراه‌تان را چندين بار در محورهاي مختلف بچرخانيد تا قطب‌نما را کاليبره کنيد

کاليبراسيون قطب‌نماي گوشي واقعا کار آساني است. فرض کنيد که نقشه گوگل داريد، برنامه را باز کنيد و اين مراحل ساده را دنبال کنيد:

گوشي خود را در حالت معمولي نگه داريد و سپس در حالي‌که گوشي هنوز روبروي صورت شما است، بالاي گوشي خود را رو به جلو (دور از شما) و پايين آن را به سمت خود کج کنيد. هم‌اکنون گوشي را در حالت معمولي نگه داريد، تا به‌طور مستقيم با صفحه نمايش روبرو شويد. سپس آن را به سمت چپ و پس از آن به سمت راست خود بچرخانيد.

حالا بايد گوشي را به‌طور صحيح نگه داريد، درست همان‌طور که در حالت عادي از آن استفاده مي‌کنيد. سپس در حالي‌که گوشي هنوز مقابل صورت شما قرار دارد قسمت بالاي آن را از يک طرف به سمت ديگر بچرخانيد، مثلا آن را به حالت افقي تغيير حالت دهيد.

شکل عدد 8 براي کاليبره کردن قطب‌نما

اگر روش گفته شده موثر نباشد، شما مي‌توانيد همان نتيجه را با حرکت گوشي هوشمند خود به روش ديگري دريافت کنيد. براي اين کار بايد با گوشي خود عدد 8 را در هوا بنويسيد، فقط نقشه‌هاي گوگل را باز کنيد. انجام اين کار بسيار آسان است هرچند شايد به نظر احمقانه باشد.

تنظيم قطب نماي گوشي,کاليبره کردن موبايل

استفاده از برنامه‌هاي شخص ثالث براي کاليبره کردن قطب‌نما

اگر هيچ‌يک از راهکارهاي بالا شما را به نتيجه نرساند، مي‌توانيد از يک برنامه که براي همين منظور طراحي شده، استفاده کنيد. ابتدا آن را از گوگل‌پلي دانلود کرده و سپس نصب کنيد تا موقعيت قطب‌نما و ديگر سنسورهاي گوشي را به شما اطلاع دهد و در صورت نياز آن‌ها را کاليبره کنيد. براي مثال، نرم‌افزار GPS Essentials، فقط اين کار را انجام مي‌دهد.

منبع: تعمير موبايل آوافيکس


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

حل مشکل وصل نشدن به اپ استور و رفع ارور Cannot Connect to App St

دوشنبه 17 دی 1397
14:00
آوافیکس

بسياري از کاربران آيفون هنگام وصل شدن به اپ استور با ارور Cannot Connect to App Store مواجه مي شوند که در اين مقاله به دلايل بروز اين خطا و روش حل مشکل خواهيم پرداخت.

قبل از هر کاري پيشنهاد ما اين است از آپديت بودن نرم افزار آيفون خود مطمئن شويد , بنابراين به مسير Settings -> General -> Software Update در گوشي خود رفته و در صورتي که آپديت جديدي موجود است آن را دانلود و نصب کنيد.


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

آموزش بکاپ گرفتن از گوشي آيفون

دوشنبه 17 دی 1397
13:43
آوافیکس

ممکن است به دليل ويروسي شدن گوشي و يا دلايل ديگر مجبور به فلش کردن و يا بازگرداني گوشي به تنظيمات کارخانه شويد که در چنين شرايطي اطلاعات مهم شما مانند ليست مخاطبين،ليست پيام ها و ... نيز از بين خواهد رفت که امري ناخوشايند مي باشد.بنابرين پيشنهاد ميکنيم که از اطلاعات مهم گوشي خود بکاپ بگيريد.

در ادامه مطلب به آموزش دو روش براي بکاپ گرفتن از گوشي آيفون خواهيم پرداخت.


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

معرفي نرم افزار و آموزش ضبط مکالمه در اندرويد

دوشنبه 17 دی 1397
13:05
آوافیکس

ممکن است بارها در شرايطي قرار بگيريد که به دلايل مختلف بخواهيد مکالمات تلفني خود را ضبط کنيد. ضبط مکالمه در گوشي هاي هوشمند روش هاي متفاوتي دارد. در اين مطلب به آموزش ضبط مکالمه در گوشي هاي اندرويدي مي پردازيم.

در برخي از گوشي هاي اندرويد امکان ضبط مکالمه بدون نصب هيچ نرم افزار جداگانه اي وجود دارد , اما با توجه به اينکه اين ويژگي در ساير گوشي ها وجود ندارد ,نحوه ضبط مکالمه از طريق نصب نرم افزار را بررسي کنيم.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

آموزش ضبط مکالمه در آيفون

دوشنبه 17 دی 1397
12:38
آوافیکس

ضبط مکالمات تلفني در گوشي هاي آيفون به دليل قوانين شرکت اپل مبني بر حفظ حريم شخصي افراد کار سختي هست چون اساسا ضبط يک مکالمه تلفني بدون اطلاع مخاطب خلاف قوانين مي باشد.

بنابراين کاربران آيفون براي ضبط مکالمه تلفني خود مجبورند از طريق روش هاي سخت تري نسبت به گوشي هاي اندرويد اقدام نمايند.


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فراموش کردن رمز اينستاگرام

دوشنبه 17 دی 1397
12:18
آوافیکس

ممکن است به دلايلي از اکانت اينستاگرام خود خارج شويد يا بخواهيد از طريق گوشي ديگري وارد اينستاگرام شويد اما رمز عبور خود را فراموش کرده باشيد ؛ در چنين شرايطي تنها راه حل بازيابي رمز عبورتان است.
در اين مطلب به آموزش بازيابي رمز عبور اينستاگرام خواهيم پرداخت , پس در ادامه مطلب همراه ما باشيد.


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فراموش کردن رمز اينستاگرام

دوشنبه 17 دی 1397
12:11
آوافیکس

ممکن است به دلايلي از اکانت اينستاگرام خود خارج شويد يا بخواهيد از طريق گوشي ديگري وارد اينستاگرام شويد اما رمز عبور خود را فراموش کرده باشيد ؛ در چنين شرايطي تنها راه حل بازيابي رمز عبورتان است.
در اين مطلب به آموزش بازيابي رمز عبور اينستاگرام خواهيم پرداخت , پس در ادامه مطلب همراه ما باشيد.


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فرستادن لوکيشن در تلگرام

دوشنبه 17 دی 1397
11:47
آوافیکس

ممکن است بارها در شرايطي قرار بگيريد که بخواهيد به کسي آدرس دقيق مکاني را که هستيد , بدهيد ؛ در اين صورت براي راهنمايي بهتر و مسيريابي دقيق تر به محل شما بهترين راه فرستادن موقعيت مکاني و يا لوکيشن مي باشد.

اپليکيشن تلگرام براي رفاه کاربرانش امکان فرستادن لوکيشن يا موقعيت مکاني را فراهم کرده است. اما ممکن است اين سوال برايتان پيش بيايد :


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

آموزش تماس تصويري اينستاگرام

دوشنبه 17 دی 1397
11:27
آوافیکس

اين روزها مي توان گفت اينستاگرام به يکي از محبوب ترين اپليکيشن ها در ميان کاربران گوشي هاي هوشمند تبديل شده است و با حدود 1 ميليارد کاربر در جهان يکي از پربازديد ترين شبکه هاي اجتماعي مي باشد.

اين اپليکيشن معروف و محبوب طي روزهاي اخير امکانات جديدي مانند چت ويدئويي يا تماس تصويري براي کاربرانش فراهم کرده است که مي توانند با يک يا چند نفر به‌صورت ويدئويي ارتباط برقرار کنند.

چت ويدئويي اين امکان را به شما مي‌دهد که با تمام دوستان خود در اينستاگرام‌تان صحبت کنيد و تفاوتي نمي‌کند که از کدام نسخه سيستم‌عامل (اندرويد يا iOS) استفاده نماييد. برخلاف ديگر چت‌هاي تصويري در اين شبکه اجتماعي بدون داشتن شماره تلفن يا ايميل مي‌توانيد صحبت کنيد. براي اين چت کافي است به دايرکت دوست خود رفته و شروع به صحبت نماييد.



[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

فرستادن لوکيشن در واتس اپ

دوشنبه 17 دی 1397
11:06
آوافیکس

همانطور که مي دانيد فرستادن لوکيشن به معني دادن آدرس دقيق است و در بسياري از موراد براي شما کارگشا خواهد بود و در واقع بهترين روش براي دادن اطلاعات دقيق در مورد موقعيت مکاني شما به مخاطب مورد نظرتان مي باشد.

فرستادن لوکيشن از طرق مختلفي صورت پذير است که در مقالات قبل به آموزش فرستادن لوکيشن از طريق پيامک و فرستادن لوکيشن در تلگرام پرداختيم.

بعد از فيلتر شدن اپليکيشن تلگرام در ايران , پيام رسان واتس اپ از محبوبيت بيشتري در ميان کاربران ايراني برخوردار گرديد.بنابراين در اين مطلب به آموزش فرستادن لوکيشن که يکي از قابليت هاي بسيار کاربردي واتس اپ مي باشد ,خواهيم پرداخت.

به اشتراک گذاشتن موقعيت مکاني در واتس اپ از طريق سيستم عامل هاي اي او اس (ios) و اندرويد (android) روش هاي متفاوتي دارد که در ادامه مطلب هر دو روش را آموزش مي دهيم.


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

گزیده ای از مقالات سایت آوافیکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیر موبایل آوافیکس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]