همراه داشتن هميشگي گوشي موبايل قطعا احتمال آسيب ديدگي آن را بيشتر مي کند و ممکن است هر لحظه گوشي موبايل از دست شما به زمين بيفتد و يا در اثر اتفاقات ناگوار ديگر گوشي آسيب ببيند که معمولا شايع ترين آسيب شکستن صفحه نمايش يا همان ال سي دي موبايل مي باشد که در چنين شرايطي ديگر امکان استفاده از گوشي وجود ندارد.

تعميرات تخصصي موبايل

در چنين شرايطي قطعا در جستجوي يک مرکز تعميرات تخصصي موبايل هستيد که بتواند در کوتاه ترين زمان ممکن و با کمترين هزينه ال سي دي گوشي موبايل شمارا تعويض کند و اگر به شما ضمانت نامه اي نيز ارائه کنند خيال شما از هرجهت راحت مي شود و ناراحتي شما به دليل آسيب موبايلتان را کمتر مي کنند.

قطعا تنها آسيبي که متوجه موبايل شماست شکستن ال سي دي نمي باشد و ممکن است گوشي شما در اثر عوامل مختلف دچار آسيب هاي متفاوت مي شود.
يه طور مثال ممکن است باتري موبايل شما در اثر عوامل مختلف مانند آب خوردگي يا حتي کهنه شدن عملگرد درستي نداشته باشد. و يا ممکن است با مشکل شارژ گوشي موبايل مواجه باشيد که ممکن است دلايل مختلفي مانند خرابي پورت شارژ داشته باشد.
خرابي دوربين موبايل و شکستن شيشه دوربين از ديگر مشکلاتي که احتمال دارد براي موبايل شما پيش آيد و يا شايد گوشي موبايل شما سيم کارت را نمي خواند و احتمالا علت آن خرابي پورت سيم کارت است .

گوشي شما هر برندي که باشد و به هر دليلي که خراب شده باشد مي توانيد به مرکز تعميرات تخصصي موبايل آوافيکس اعتماد کنيد چون آوافيکس متشکل از واحد هاي تعميرات تخصصي سامسونگ,تعميرات تخصصي آيفون,تعميرات تخصصي هواوي,تعميرات تخصصي سوني,تعميرات تخصصي ال جي و تعميرات تخصصي اچ تي سي مي باشد و تمام تکنسين هاي واحدهاي مختلف علاوه بر گذراندن دوره هاي تخصصي , داراي سال ها تجربه کاري هستند و به خاطر استفاده از قطعات اورجينال پس از تعمير گوشي به شما ضمانت نامه ارائه مي کند.

همچنين آوافيکس با اعزام نيروهاي متخصص به محل شما در سريع ترين زمان ممکن گوشي موبايل شما را در حضور خودتان تعمير ميکنند و خبر خوب اين است که هزينه اياب و ذهاب تکنسين ها به محل شما رايگان است.

منبع : تعميرات تخصصي موبايل آوافيکس